П`ятниця, 20.07.2018, 11:25
Вітаю Вас Школяр | RSS

Мурафська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Кошик
Форма входу
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Група продовженого дня

 
Міжнародний день Миру

Мир між народами є найвищою цінністю у світі .Організація Об’єднаних Націй повсюдно втілює в життя принцип: краще розв’язувати конфлікти за допомогою угод,аніж за допомогою зброї.

В Україні День миру встановлений Указом Президента в 2002 році і відзначається щорічно також 21 вересня – в Міжнародний день миру.

Цього дня наші учні на ГПД внесли свою частинку в підтримку миру тим, що робили поробки своїми руками, показуючи , що тільки в мирний час ми можемо вільно вчитись, розвиватись, спілкуватись. Також вони вирізали паперових голубів та малювали плакати про мир на асфальті.

Такими заходами ми прищеплюємо дітям розуміння того, що негаразди краще вирішувати мирними шляхами.

 

Всесвітній день тварин

Ще в 1931році прихильники руху захисту природи на міжнародному конгресі,що проходив в місті Флоренції, враховуючи сумну динаміку розвитку стосунків між людиною і природою, ініціювали установити щорічний Всесвітній день захисту тварин і відзначати його 4 жовтня.

Цього дня вихованці групи продовженого дня завітали до сільської бібліотеки, де їх гостинно зустріла бібліотекар Дрижаног Л. П. та підготувала для них цікаву презентацію «Різноманітність тварин у природі».

Після перегляду цікавих фактів, з дітьми було проведено повторення почутого та побаченого.

А на закінчення Лариса Петрівна всіх приємно здивувала підготовленими призами за малюнки «Моя улюблена тваринка», які діти напередодні цього свята малювали на групі.

Захід пройшов у цікавій та емоційній обстановці.

Дітям прищеплювалось дбайливе ставлення до тварин, розвивався їх кругозір у знаннях про тварин, що знаходяться на території України та потребують захисту через малу чисельність Розвивались також творчі здібності,пам'ять, мислення,увага. Виховувалась повага до виступаючих та вміння вести себе під час таких заходів.

День української писемності

Зачинателем української писемності традиційно вважається Нестор Літописець, а його твір «Повість временних літ» - першим твором української літератури. У 1997р., враховуючи роль української мови щодо згуртування народу України, було ухвалено запровадити святкування Дня пам’яті Нестора Літописця. 9 листопада традиційно починається Міжнародний конкурс знавців української мови. Також у цей день відзначають найкращі українські видавництва.


​​​​​

 

Цього дня вихователь ГПД Мельник О.І. та шкільний бібліотекар Кондратенко В.М. провели свято «День української писемності» для вихованців ГПД. Вони продемонстрували дітям презентацію про значимість вивчення рідної мови, учнями декламувалися вірші про красу рідної мови. На кінець заходу діти переглянули мультфільм за гуморескою П.Глазового «Кухлик».

 

 

Також напередодні цього свята учні ГПД були запрошені до сільської бібліотеки, де мали змогу також поприймати участь у святі,приуроченому цій даті, підготовленого Дрижаног Л.П., сільським бібліотекарем. Діти переглянули презентацію «Мова - це талісман людини і нації», слухали вірші рідною мовою, розглянули книжкову виставку «Мова - це зоряночка золота ».

 

 

Захід в сільській бібліотеці "Сторінками казок французького казкаря Шарля Перро"

Діти перглянули презентацію для  ознайомлення із життєвим та творчим шляхом казкаря,розглянули книжкову виставку "Казки Ш.Перро".Бібліотекар сільської бібліотеки Дрижаног Л.П.провела вікторину "Сторінками казок "Попелюшка" та "Кіт у чоботях". А на завершення всі присутні  переглягули мультфільм "Червона Шапочка". 

Прийшла зима

 

Шевченківські дні на групі

12 березня вихованці ГПД відвідали сільську бібліотеку, де переглянули презентацію "Дитячі рокиТ.Г. Шевченка" та мультфільми за його творами. Також пройшла невеличка вікторина, читання віршів поета.

 

 

 

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

ВИХОВАТЕЛЯ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

 

1. Загальні положення

 

1.1.Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики вихователя. Під час складання інструкції враховано також рекомендації організації служби охорони праці в навчальних закладах Міністерства освіти та науки України.

1.2.Вихователь призначається на посаду і звільняється з неї директором школи.

1.3.Вихователь повинен мати повну або базову вищу педагогічну освіту (без вимог до стажу педагогічної роботи).

1.4.Вихователь підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.

1.5.У своїй діяльності вихователь керується Конституцією і законами України, Наказами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України, органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (у тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, даною інструкцією), трудовим договором (контрактом). Вихователь дотримується Конвенції про права дитини.

 

2. Функції

Основними напрямами діяльності вихователя є:

2.1. Опікування учнями, їх виховання і нагляд за ними під час їхнього перебування у виховних групах школи.

2.2.Організація і проведення позаурочної навчальної роботи в закріпленій за ним групі.

 

3. Посадові обов'язки

 

Вихователь виконує такі посадові обов'язки:

3.1 .Планує, організовує та здійснює виховання учнів.

3.2.Проводить повсякденну роботу, яка забезпечує створення умов для соціально-психологічної реабілітації учнів, їх соціальної та трудової адаптації.

3.3.Використовує різноманітні прийоми, методи і засоби виховання та навчання школярів.

3.4.Планує і проводить з учнями корекційно-розвивальну роботу на основі вивчення їхніх індивідуальних особливостей.

3.5.Спільно з медичними працівниками забезпечує збереження і зміцнення здоров'я учнів, здійснює заходи, які сприяють їхньому психофізіологічному розвитку.

З.6. Приймає дітей за встановленим порядком від батьків (осіб, що їх замінюють) чи вчителів школи; організовує дотримання учнями режиму дня, виконання ними домашніх завдань, надає їм допомогу в навчанні, організації відпочинку і здобутті додаткової освіти, залучаючи їх до художньої і науково-технічної творчості, роботи спортивних секцій, гуртків та інших об'єднань за інтересами.

3.7.Сприяє формуванню в учнів моральних якостей громадянина, формує в них культуру поведінки, відповідальне ставлення до навчання, праці, повагу до прав людини, проводить роботу з профілактики відхилень у поведінці, позбавлення від шкідливих звичок.

3.8.Надає допомогу в організації самоуправління в учнівському колективі.

3.9.Вивчає індивідуальні здібності, інтереси й нахили учнів, їхню поведінку в сім'ї, житлово-побутові умови проживання сім'ї, взаємини учнів з батьками чи особами, що їх замінюють.

3.10.Забезпечує у стосунках з учнями дотримання їхніх прав і свобод.

3.11 .Веде у встановленому порядку документацію і звітність.

3.12.Бере участь у роботі педагогічної ради школи.

3.13.Проходить періодичний медичний огляд,

3.14. Систематично підвищує свою професійну кваліфікацію; бере участь у роботі методичних об'єднань та інших формах методичної роботи.

3.15.Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу вчителя, у школі, побуті, громадських місцях.

3.16.Створює умови для безпечного здійснення навчального процесу, ретельного дотримання правил техніки безпеки, санітарних та протипожежних правил; негайно сповіщає адміністрацію школи про випадки виявлення в учнів зброї, пожежо- і вибухонебезпечних предметів та пристроїв, отрут, наркотичних і токсичних речовин, інших вилучених із цивільного вжитку речей.

3.17.Оперативно повідомляє адміністрацію школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.

3.18.Вносить пропозиції щодо покращення й оздоровлення умов здійснення освітнього процесу, а також повідомляє керівників про всі недоліки в забезпеченні навчального процесу, які знижують працездатність учнів.

 

 

3.19.Проводить інструктаж учнів з техніки безпеки під час проведення виховних заходів з обов'язковою реєстрацією у класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.

3.20.Організовує вивчення учнями правил охорони праці, правил дорожнього руху, поведінки в побуті, на воді тощо.

 

4. Права

 

Вихователь має право на:

4.1.Участь в управлінні школою відповідно порядку, визначеного Статутом школи.

4.2.3ахист професійної честі й гідності.

4.3.Ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, надання-відповідних пояснень.

4.4. Захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, у тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування,  пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.

4.5.Конфіденційність   дисциплінарного   (службового)   розслідування,   за винятком випадків, передбачених законом.

4.6.Вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників, методів оцінювання знань учнів.

4.7.Підвищення у встановленому порядку своєї кваліфікації.

4.8.Проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.

4.9.Давання учням під час пінить і перерв обов'язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, визначених відповідними правилами.

 5. Відповідальність

 5.1.Вихователь несе відповідальність за життя і здоров'я учнів групи, за дотримання їхніх прав і свобод, визначених законодавством України.

5.2.3а невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, визначених цією Інструкцією, вихователь несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.

5.3.3а застосування, у тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних із фізичним і/чи психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого аморального вчинку вихователь може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства і Закону України «Про освіту».

5.4.3а навмисно завдані школі чи учасникам освітнього процесу у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки вихователь несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим чи цивільним законодавством.

 6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)

 Вихователь:

Працює за графіком, складеним виходячи з 30-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи.

Замінює у встановленому порядку тимчасово відсутніх вихователів на умовах погодинної оплати.

6.3.Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальний семестр. План роботи затверджується заступником директора школи з виховної роботи.

6.4.Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність за певний період роботи (семестр, навчальний рік).

6.5.Одержує від директора школи та його заступників інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.

6.6.Працює у тісній  взаємодії з учителями, класними керівниками і батьками учнів (особами, які  їх  замінюють); систематично здійснює обмін інформацією з питань, які належать до його компетенції, з адміністрацією та вчителями школи.

 

 

Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 41
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Категорії розділу
Методична копілка [1]
Методична копілка