Вівторок, 20.11.2018, 06:21
Вітаю Вас Школяр | RSS

Мурафська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Кошик
Форма входу
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Шкільні методичні об'єднання

Шкільні методичні об'єднання

Шкільне методичне об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Методичний кейс вчителя суспільно-гуманітарного циклу

- Лист МОН України  № 1/9-296 від 09.06.2016  «Про структуру 2018/2019 навчального року та навчальні плани  загальноосвітніх навчальних закладів»

- Лист МОН України № 1/9-385 від 20.07.2016 «Про проведення 1 вересня 2018 року Першого уроку»

- Лист МОН України від 25.07.2016  № 2.1/10-1828 «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах  у 2018/2019 навчальному році»

- Концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа»

- Наказ від 14.07.2016 № 826 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

- Навчальні програми для 8-х класів на 2018-2019 навчальний рік;

- Зразки календарного плану на 8 клас;

- Зразок заповнення сторінки журналу (українська мова,зарубіжна література,історія,англійська мова);

- Програма: Світова література. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими  наказом МОН від 29.05.2015 № 585);

У 9 класах - за програмою: Зарубіжна література. 5–12 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К. : Ірпінь: Перун, 2005. 

У 10-11 класах – за програмами, затвердженими наказом Міністерства від 28.10.2010 №1021, крім рівня стандарту.  Рівень стандарту зі змінами, затвердженими наказом МОН від  14.07.2016 № 826.

-   Програми курсів за вибором і факультативів:

Збірник програм курсів за вибором і факультативів із зарубіжної літератури.  5 - 7 класи: Біла Церква: ТОВ «ОФСЕТ»;

Збірник програм курсів за вибором і факультативів із зарубіжної літератури.  8 - 11 класи: Біла Церква: ТОВ «ОФСЕТ».

  • Вивчення української мови здійснюватиметься за такими програмами:

  у 5-8 класах за навчальною програмою для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом Міністерства від 29.05.2015 № 585);

 у 9 класах загальноосвітніх навчальних закладів − за програмою: Українська мова. 5-12 класи. − К. : Ірпінь: Перун, 2005 (зі змінами, затвердженими наказом Міністерства від 29.05.2015 № 585);

у 10-11 класах - за програмами, затвердженими наказом Міністерства від 28.10.2010 № 1021, крім рівня стандарту; рівень стандарту за змінами, затвердженими наказом Міністерства від 14.07.2016 № 826.

Вивчення української літератури в 5-8 класах здійснюватиметься за навчальною програмою (зі змінами, затвердженими наказами  Міністерства  від 04.08.2014 № 895, від 29.05.2015 № 585 ): Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Освіта, 2013.

У 9 класах – за програмою: Українська література. 5-12 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів К.: Ірпінь: Перун, 2005 (зі змінами, затвердженими наказом  Міністерства  від   29.05.2015 № 585).

Вивчення української літератури в 10-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів – за програмами, затвердженими  наказом Міністерства від 28.10.2010 № 1021, крім академічного рівня та рівня стандарту.  Рівень стандарту та академічний рівні затверджені наказом  Міністерства  від  14.07.   2016 № 826).

  • Вивчення іноземних мов здійснюватиметься  за  такими навчальними програмами:

      «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи»,  Видавничий дім «Освіта», 2012 р.;

      «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10-11 класи»,  Київ, 2010 р.;

      «Програми для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови, Іноземні мови. 5-9 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013 р.;

     «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5-7 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013 р.;

      «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 8-9 класи», «Перун», 2005 р.;

      «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5-11 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013 р.

У 2016/2017 навчальному році одночасно будуть чинними дві  програми для учнів  5 класів: «Історія України. Вступ до історії» (К.:  Перун, 2005) та  «Історія України (Вступ до  історії) (К.: Видавничий дім «Освіта», 2013). Загальноосвітні навчальні заклади, які працюватимуть за програмою 2005 р., можуть користуватись підручниками, що створені у відповідності з даною програмою та схвалені до використання Міністерством освіти та науки. 

Чинною для учнів 6 класів є програма «Інтегрований курс («Всесвітня історія. Історія України», (К.: Видавничий дім «Освіта». 2013), а для учнів 7  -8 класів  - оновлена програма. 

 Учні 9 класів навчатимуться за програмою «Історія України. Всесвітня історія. 5–9 класи» (К.,  Перун, 2005), із пізніше внесеними до неї змінами. Програму розміщено на офіційному web-cайті Міністерства освіти і науки України.

-  Наказ МОН України № 641 від 16.06.2015 р. «Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді»;

- План-графік проведення основних  методичних  заходів із  вчителями суспільно-гуманітарного циклу в 2018 – 2019 навчальному  році;

- Структура науково-методичної роботи із вчителями суспільно-гуманітарного циклу в 2018-2019 

ПЛАН РОБОТИ 

Зміст роботи

Форма проведення

Дата проведення

Відповідальна особа

Відмітка про виконання

І ЗАСІДАННЯ

1)Обговорення і затвердження плану роботи методоб’єднання на 2018/2019 н. р

2)Розподіл доручень між членами м/о

3)Особливості вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу у 2018/2019н.р. Опрацювання листа МОН України від 17.08.2016р. № 1/9-437.

4) Концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа»

5) Лист МОН України  № 1/9-296 від 09.06.2016  «Про структуру 2018/2019 навчального року та навчальні плани  загальноосвітніх навчальних закладів»

6)Лист МОН України № 1/9-385 від 20.07.2016 «Про проведення 1 вересня 2016 року Першого уроку»

7)Організація роботи за Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти (четвертий рік роботи):

  • про організацію навчально-виховного процесу в 5-8-х класах;
  • особливості реалізації нового змісту Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в нових програмах і підручниках для учнів 8-х класів;
  • оцінювання навчальних досягнень учнів 8-х класів.

8)Аналіз навчально-методичного забезпечення (навчальний план, програми, підручники).

9)Опрацювання додатку до наказу МОН України від 16.06.2015 р. №641 «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах».

10)Про ведення вчителями шкільної документації.

11)Готовність кабінетів до роботи в новому навчальному році.

12)Аналіз результатів ДПА, ЗНО 9, 11 класах.

13)Організація роботи педагогів з учнями, що мають початковий рівень знань.

14)Організація роботи педагогів з обдарованими учнями в 2018/2019 н.р.

15)Обговорення та затвердження календарних планів на І семестр.

16)Подання пропозицій щодо атестації педагогічних працівників, що є членами м/о, в 2019 році.

17) Здійснення диференційованого розподілу по групах педагогічних працівників за результатами педагогічної діяльності, діагностування та на основі педагогічних карток педагогів

 

 

 

30. 09.2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник ШМО

Давидич Н.М.

 

 

ЗДНВР 

В'юнник Л.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник ШМО

Давидич Н.М.

 

 

 

 

 

Члени ШМО

 

 

Виконано

РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

1)Опрацювати методичні рекомендації щодо викладання предметів суспільно- гуманітарного циклу у 2018-2019 н. р., вимоги та зміни щодо ведення документації, інструктивно-нормативні матеріали.

2)Створювати власні сайти, блоги.

3) Взаємовідвідування уроків.                                                                                  (ДО 28.10.2018)

4)Опрацювання Концепції «Нова українська школа»

 

ІІ ЗАСІДАННЯ

1)Соціально-педагогічна ефективність базового навчання у світлі впровадження нових Державних стандартів.

2) «Формування професійної компетентності вчителів ».

3) Обмін досвідом з проблемного питання:

  • Науково-методичні основи побудови сучасного уроку.
  • Провідні тенденції в сучасній педагогічній психології.
  • Педагогічне оцінювання як механізм діагностування та забезпечення якості освіти.
  • Інформаційно-комунікаційні технології у викладанні .
  • Формування культурологічної компетенції учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури.

4) Організація роботи з обдарованими дітьми «Неталановитих дітей не буває».

5) Створення проектів та презентацій як форма роботи з обдарованими дітьми.

6) Моніторинг результатів ДПА , ЗНО та пошук шляхів до успішної здачі. Практичне виконання завдань ЗНО вчителями.

7) Про підготовку до проведення шкільного та районного етапів учнівських  олімпіад з предметів суспільно – гуманітарного циклу.

Круглий стіл

 

 

 

 

 

Презентації членів РМО

 

Практична

Частина.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник ШМО

Давидич Н.М.

Базюра В.В.

 

 

ЗДНВР В'юнник Л.М.

Пушкар О.М.

 

 Члени ШМО

 

 

Гунько Н.С.,                      Бабак Н.М.,В'юнник М.М.

 

 

 

РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

 

1. Підготовка до круглого столу на тему: «Моделювання та планування сучасного уроку»

2.Взаємовідвідування уроків, обмін досвідом щодо проведення  уроків  у 8 класі.

3) Продовження роботи над обраною проблемою самоосвіти.                (ДО 20.12.2018)

ІІІ ЗАСІДАННЯ

1)Розширюємо методичну палітру вчителя. Інноваційна парадигма сучасного уроку літератури (за новими Державними стандартами).

2) Компетентнісно спрямовані освітні технології.

3) Вимоги до сучасного уроку .

4) Методи навчання. Вимоги до їх вибору і комплексного  поєднання на сучасному уроці.

5) Моделювання уроку в 8 класі.

Активне навчання вчителя: Організація вивчення нових творів у програмі зі зарубіжної літератури в 8 класі. Особливості вивчення нових творів у 8 класі: власне бачення.

5) Діагностичне анкетування щодо визначення готовності вчителя до впровадження інноваційних педагогічних технологій.

 

Методичний практикум

 

 

 

Педагогічна майстерня

 

 

Керівник ШМО: 

Давидич Н.М.

Бєрюшева В.В.

ЗДНВР:

В'юнник Л.М.

Пушкар О.М.

 

Члени ШМО

 

РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

  1. Підготовка презентацій, методичних посібників, методичних рекомендацій, матеріалів з досвіду роботи. Підготовка до творчих звітів. (Учителі, що атестуються).
  2. Робота над створенням індивідуального портфоліо вчителя. Створення власних сайтів, блогів. Забезпечення змістового наповнення сайтів навчальних закладів.
  3. Підготовка до презентації досвіду  проведення предметних тижнів .
  4. Підготовка авторських матеріалів до друку у фахових виданнях.

ІV ЗАСІДАННЯ

1)Трансформація ідей  проблеми у практику роботи членів методичного об’єднання.

2) Презентація системи роботи учителів у міжатестаційний період.

3) Моє портфоліо. Презентації власних сайтів та блогів.  Презентації авторських розробок.

4) Моніторинг особистісно-професійного зростання учителя: діагностичне     анкетування.

5) Презентація досвіду  проведення тижня зарубіжної  літератури в навчальних закладах.

6) Робота педагогів з питань підготовки і проведення ДПА, ЗНО

7)Аналіз роботи м/о з обдарованими учнями. Результативність участі в олімпіадах, конкурсах.

8) Визначення шляхів удосконалення роботи методоб’єднання на наступний навчальний рік. Пропозиції до плану роботи.

Обмін досвідом

Аукціон творчих ідей

 

 

Анкетування

                                                                          Методична сесія

 

 

 

 

Керівник ШМО

Давидич Н.М.

(Група учителів, що атестуються)

 

Керівник ШМО

Давидич Н.М.

 

Члени ШМО

 

 

РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ

  1. Підготувати навчально-методичну базу для роботи м/о.
  2. Підготувати на затвердження остаточний варіант плану роботи м/о на 2018/2019 н. р.

 

ПЛАН РОБОТИ

шкільного методичного об’єднання вчителів природничого  циклу

на 2018-2019 навчальний рік.

Засідання 1                                                                       Серпень

ТемаПро підсумки роботи МО вчителів природничого циклу за 2018-2019 н.р. та перспективи діяльності на 2018-2019 н.р. 
Мета: проаналізувати діяльність МО вчителів природничого  циклу у 2018-2019 н.р. та визначити пріоритетні напрямки в роботі МО у поточному навчальному році.
Форма проведення: звіт, інформація.

1. Про підсумки роботи МО вчителів природничого  циклу за 2018-2019 н.р. (Шопінська Л.М.)

2. Обговорення та затвердження плану роботи МО вчителів природничого циклу на 2018-2019н.р. (Шопінська Л.М.)

3. Ознайомлення з інструкційно-методичними матеріалами Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів у 2018-2019 н.р. (Додаток  до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437 (Шопінська Л.М.)

4. Єдині вимоги до організації навчально-виховного процесу у 8-му класі (Гончарова І.О.)

5. Підготовка до І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з шкільних предметів.

 

Засідання 2                                                                       Жовтень                                                                                                                                                                                     Тема:Формування освіченої особистості шляхом розвитку творчих здібностей

Мета: вдосконалення шляхів формування освіченої особистості шляхом розвитку творчих здібностей

Форма проведення: круглий стіл, інформація, обмін досвідом.

1. Формування технологічно освіченої особистості шляхом розвитку творчих здібностей у проектно-технологічній діяльності. (Гончарова І.О.)

2. Впровадження нетрадиційних форм та методів роботи на уроках географії. (Чуйко О.В.)

3. Підготовка до ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, робота з обдарованими дітьми.

4.  Підвищення ефективності навчання хімії та фізиці на засадах Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Шопінська Л.М.)

5. Про міжнародне дослідження якості освіти PISA-2018 (Медяник О.Г.)

 

Засідання 3                                                                       Січень

Тема: Компетентнісний підхід в процесі реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти .
Мета: створення умов для формування компетенцій та компетентностей учнів.
Форма проведення: звіт, інформація, обмін досвідом.

1. Сучасний урок в умовах компетентнісного підходу. (Шопінська Л.М.)

2. Формування в учнів свідомого ставлення до власного здоров'я, виховання здорового способу життя. (Чуйко О.В.)

3. Організація роботи щодо участі в учнівських конкурсах ( наприклад: "Кенгуру", "Левеня", "Колосок")

4.  Особливості ЗНО-2018. Умови прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2019 році

 

Засідання 4                                                                       Березень

Тема:Педагогічна майстерність вчителів як умова успішного формування в учнів предметних компетенцій.
Мета: вибір раціональних шляхів удосконалення педагогічної майстерності вчителів для подальшого впровадження в практику роботи.
Форма проведення: диспут, інформація, обмін досвідом.

1. Формування в учнів предметних компетенцій шляхом використання інноваційних педагогічних технологій. (Гончарова І.О.)

2. Реалізація змісту шкільної освіти в умовах впровадження її нових стандартів. Організація роботи зі здібними та обдарованими дітьми. (Медяник О.Г.)

3.  Методика організації системного повторення вивченого матеріалу з метою підготовки до проведення ДПА та ЗНО з предметів циклу. ( Шопінська Л.М..)

4. Формування компетентностей учнів через продуктивну творчу діяльність на уроках.(Чуйко О. В.)

 

Засідання 5                                                                       Квітень

Тема:Організація підготовки до проведення ДПА та ЗНО з предметів циклу.

Мета: обговорити методичні матеріали до ДПА з предметівприродничого циклу.
Форма проведення: інформація, повідомлення, звіт.

1. Розвиток інтересу до власного здоров'я. (Шопінська Л.М.)

2. Обговорення матеріалів ДПА у 9  та 11 класах з предметів природничого циклу (Чуйко О.В., Шопінська Л.М.)

3. Система роботи над помилками як одна з основних форм подолання прогалин у знаннях і вміннях учнів. (Гончарова І.О.)

4. Самоосвітні аспекти удосконалення професійної компетентності вчителя в умовах інформаційного суспільства. (Шопінська Л.М.)

Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 41
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Категорії розділу
Методична копілка [1]
Методична копілка