Вівторок, 24.04.2018, 11:28
Вітаю Вас Школяр | RSS

Мурафська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Кошик
Форма входу
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

методична рада

План роботи методичної ради

 

  • 1. ВЕРЕСЕНЬ.
  1. Про результати методичної роботи у 2017/2018 навчальному році. Основні напрямки і завдання методичної роботи на 2017/2018 навчальний рік.
  2. Про затвердження планів роботи методичної ради, методичних об’єднань вчителів-предметників, графіку проведення методичних заходів з педагогічними працівниками на 2017/2018 навчальний рік.
  3. Про розподіл обов’язків між членами методичної ради на 2017/2018 навчальний рік.
  4. Про організацію роботи над єдиною методичною темою навчального закладу.
  5. Про визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації вчителів у 2017/2018 навчальному році.
  6. Про проведення предметних тижнів методичних об’єднань вчителів.
  7. Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

.

  • 2. ЛИСТОПАД

1.Про роботу з обдарованими дітьми

2.Обговорення і затвердження списків учнів для участі у районних предметних олімпіадах

4.Про організацію атестації педагогічних працівників школи

6.Роль домашнього завдання у навчально-виховному процесі

7.Розгляд нормативних документів, новинок педагогічної літератури.

 

  • 3. СІЧЕНЬ

1.Про підсумки моніторингу навчальних досягнень учнів школи за І семестр.

2.Аналіз участі учнів школи у І та ІІ етапах Всеукраїнських предметних олімпіад

3.Про роботу ШМО суспільно-гуманітарного циклу

  • 4. БЕРЕЗЕНЬ.

 

1.Про результати атестації педагогічних кадрів.

2.Про організацію та проведення державної підсумкової атестації в 4,9 та 11 класах.

3.Огляд новинок психолого-педагогічної літератури.

 

  • 5. ТРАВЕНЬ

1.Звіт керівників ШМО про проведену роботу згідно плану.

2.Про стан проведення предметних тижнів.

3.Про виконання навчальних програм вчителями школи

4.Про планування методичної робота школи на 2018/2019 н.р.

 

 

Краснокутська районна рада Харківської області

 

Мурафська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

Н А К А З

с. Мурафа

 

від 30 травня 2017 року № 92

 

Про підсумки методичної

роботи школи за 2016/2017 навчальний рік

 

У 2016/2017 навчальному році методична робота у школі здійснювалась відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти України, Концепції загальної середньої освіти, Державних стандартів освіти та іншими нормативними документами, передбаченими чинним законодавством у 2016/2017 навчальному році, на досягненнях науки, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загально культурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

На підставі Положення про методичну роботу з педагогічними кадрами загальноосвітніх шкіл України, з метою подальшого удосконалення методичної роботи було видано наказ від 06.09.2016 №129 по закладу «Про організацію та проведення методичної роботи з педагогічними працівниками школи в 2016/2017 навчальному році.»

У 2016/2017 навчальному році педагогічний колектив працював над методичною темою «Формування професійної компетентності педагогічних працівників школи в умовах впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та середньої освіти». В школі організовано роботу методичної ради, методичних об’єднань : 1) учителів гуманітарного циклу (Керівник – Н.М. Давидич, учитель вищої

категорії);

2) учителів математики, інформатики (Керівник – О.І.Товкач, учитель вищої категорії); 3) учителів природничого циклу (Керівник – Л.М. Шопінська, учитель

вищої категорії, «старший вчитель»);
4) учителів фізкультури, трудового навчання, (Керівник - В.В. Сургай,

учитель вищої категорії) ;
5) початкової школи (Керівник – І.О. Юхно, учитель вищої категорії,

«старший учитель»);
6) класних керівників (Керівник – В.В. Базюра, учитель І категорії)

Методичну роботу закладу координувала методична рада. Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання:

  1. Аналіз методичної роботи за 2015/2016 навчальний рік.
  2. Обговорення плану роботи методичної ради.
  3. Обговорення стану підготовки учнів до предметних олімпіад( І – ІІ турів).
  4. Про результативність олімпіад з базових дисциплін ІІ етапу
  5. Про підготовку до ярмарку педагогічної майстерності.
  6. Про підсумки вивчення системи вчителів, що атестуються.
  7. Про організацію повторення навчального матеріалу та підготовка до ДПА, ЗНО та інші.

На засіданнях МО розглядалися теоретичні питання, вивчення нових педагогічних ідей і технологій; суть процесу індивідуалізації навчальної діяльності, теорії особистісно-орієнтованого навчання. Обговорювалися практичні проблеми та шляхи їхнього усунення: подолання типових помилок, недоліки в контролі за діяльністю учнів на уроках; опрацьовано документи, що регулюють шкільне життя та ведення шкільної документації, розроблено заходи з проведення І етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад та підведено підсумки ІІ етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад.

Здійснювалась організація методичної роботи на основі глибокого аналізу результативності навчально-виховного процесу. Питання організаційно-методичної результативності роботи вчителя відбиваються у відповідному розділі річного плану.

Завдання, над якими працювали методичні об’єднання вчителів у 2016/ 2017 навчальному році:

1. Постійно вивчати і проводити відповідну роботу по виконанню нормативних документів, інструкцій, інструктивно-методичних листів, інформативно-правової бази школи.

2. Впроваджувати в практику роботи педколективу досягнення педагогічної науки і передового педагогічного досвіду, сучасних інтерактивних методик навчання.

  1. З метою обміну досвідом проводити відкриті уроки, ігри, творчі звіти.
  2. Продовжувати роботу по впровадженню єдиних вимог до учнів, Правил і Статуту школи, а також програми по моральному вихованню школярів.
  3. Активізувати методичну роботу класних керівників.

6. Вести роботу по підвищенню якості навчання і відповідальності за результати успішності, здійснення моніторингових досліджень, обговорення аналізу результатів проведення моніторингових досліджень, обговорення шляхів покращення рівня навчальних досягнень учнів з базових предметів.

З метою підвищення фахового рівня, методики викладання предметів учителі ознайомлювались з новинками науково-методичної літератури, з досвідом роботи вчителів району та області, відвідували районні семінари.
Учні школи взяли участь у конкурсах та олімпіадах, але показали не досить високі результати.

1

Білаш Дмитро

Географія

ІІІ місце

9 клас

2

Гавриш Аліна

Хімія

ІІ місце

11 клас

3

Мельник Дар’я

Хімія

ІІ місце

7 клас

4

Малько Інна

Фізика

І місце

10 клас

5

Гавриш Аліна

Фізика

ІІІ місце

11 клас

6

Черкасько Альона

Фізика

ІІІ місце

8 клас

7

Іващенко Анастасія

Російська мова та література

ІІ місце

9 клас

8

Мельник Дар’ я

Українська мова та література

ІІ місце

7 клас

 

Учнів школи взяли участь у ІV Міжнародному мовно – літературному конкурсі ім.. Т.Г. Шевченка. Три учні стали призерами конкурсу – це: Шопінська Єлизовета – ІІІ місце (6 кл.), Сопельник Аня – ІІІ місце (8 кл.), Малько Інна – ІІІ місце(10 кл.).

В конкурсі « Молодь за здоровий спосіб життя» учениця 10 класу Перець Вікторія посіла І місце.

У Всеукраїнському конкурсі робіт фотоаматорів учениця 10 класу Малько Інна посіла ІІ місце. Троє учнів школи стали призерами у Всеукраїнській виставці – конкурсі «Український сувенір», це: Струнець Роман – ІІ місце(3 клас), Алієва Таміла – ІІІ місце( 7 клас), Федота Андрій – ІІІ місце(3 клас). Подякою було нагороджено ученицю 3 класу Палій Лілію.

За підсумками навчального року з метою вдосконалення навчально-виховного процесу та виявлення недоліків та резервів для підвищення якості освіти, зібрані та проаналізовані інформаційно-статистичні матеріали успішності та якості знань. Зроблено аналіз успішності учнів.

Таким чином, вчителі початкових класів забезпечили засвоєння програмового матеріалу на середньому, достатньому та високому рівнях. Використання різноманітних форм організації навчально-виховного процесу дозволило учителям підвищити в учнів інтерес до навчання, а завдяки використанню ІКТ - покращити результативність навчання.

Виконання програми з читання реалізується відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти. Вчителі здійснювали контроль та оцінювання за такими критеріями: навички читання, елементарна обізнаність учнів з колом дитячого читання, усвідомлення літературознавчих понять, практичні уміння роботи над текстами різних жанрів, бібліотечно-біографічні, книгознавчі уміння.

Протягом 2017/2018 навчального року вчителі закладу брали участь в роботі районних методоб’єднань вчителів.

Всі вчителі працюють над індивідуальними методичними темами. Методична робота за 2017/2018 навчальний рік велася за такими формами:

- індивідуальні форми роботи: самоосвітні програми педагогів, методичні консультації, співбесіди;

- групові форми роботи: методичні об’єднання та інші.

Однією із провідних форм методичної роботи школи є педагогічна рада, яка досліджує і розв’язує злободенні питання життя навчального закладу, стимулює розвиток творчого потенціалу педколективу, ріст професійної майстерності вчителів, вихователів, керівників гуртків. При визначенні змісту роботи педагогічної ради ми обираємо насамперед ті питання, які цікавлять увесь педагогічний колектив і колегіальне вирішення яких сприятиме формуванню атмосфери творчого пошуку, забезпечить істотне піднесення якості навчально-виховного процесу

Проводились моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів з різних предметів. Порівняльний аналіз за три останні роки дозволив визначити шляхи вдосконалення навчально-виховного процесу. Досліджувалася участь учнів в конкурсах, олімпіадах; простежено результативність відповідно до рівня педагогічної майстерності вчителя.

Протягом 2016/2017 навчального року в школі були проведені предметні тижні. Цілеспрямовано проводилась позакласна робота з учнями, що забезпечує мотивацію учнів у навчанні. Учні школи постійно беруть участь у конкурсах,олімпіадах,змаганнях. У школі ведеться робота з обдарованими дітьми. Створено банк даних обдарованих дітей.

Курсову перепідготовку учителі проходять відповідно до плану.

Нерозривно з навчальною діяльністю організовано виховний процес у школі, що забезпечує мотивацію учнів у навчанні. Учні школи постійно брали активну участь у загально шкільних заходах:

- місячниках «Увага! Діти на дорозі!», боротьби зі СНІДом, спортивно-масової роботи, військово-патріотичного виховання;

- тижнях бібліотеки, Всеукраїнському тижні права;

- тематичних заходах до Дня фізкультурника, Дня працівників освіти, Дня української писемності, Дня пам’яті жертв голодомору.

Упродовж навчального року колективні та групові форми роботи поєднуються з індивідуальними. Значна увага приділяється самоосвіті як одній із форм індивідуальної методичної роботи. Кожен педагог протягом навчального року працює над власною темою, співзвучною загальношкільній проблемі.

Кращою бажає бути і гурткова робота в школі. Працюють тільки платні гуртки і секції, а вчителі - предметники гурткову роботу не проводять на належному рівні.

Однак, у методичній роботі школи за 2017/2018 навчальний рік є недоліки, які необхідно усунути в наступному навчальному році.

 

НАКАЗУЮ:

1. Вчителям - предметникам:

1.1 .Систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти.

Постійно

2. Головам методичних об'єднань

2.1.Спланувати тематику засідань на 2017/2018 навчальний рік згідно

методичної теми школи.

2.2. Залучати до активної діяльності всіх членів МО.

2.3. Залучати до активної діяльності всіх учителів у конкурсі "Учитель року"

2.4.Домагатися повного виконання спланованої роботи.

Постійно

3. Заступнику директора з навчально - виховної роботи В юнник Л.М.:

3.1. Систематично працювати над підвищенням рівня методичної роботи в

школі.

Постійно

4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на директора з навчально-виховної роботи В юнник Л.М.

 

 

Директор школи Л.М. Цовма

 

З наказом ознайомлена:_________ Л.М. Вюнник

 

 

                       СКЛАД  методичної ради школи

 

1. Голова – В’юнник Л.М., заступник директора з навчально – виховної роботи.

2. Заступник – Мельник О.І, заступник директора з виховної роботи.

3. Секретар – Бєрюшева В.В., вчитель іноземної мови.

 

Члени ради:

1. Базюра В.В. - спеціаліст першої категорії, вчитель української мови та літератури;
2.Товкач О.І.  - спеціаліст вищої категорії, вчителя математики;
3.Давидич Н.М. - спеціаліст вищої категорії, вчителя російської мови та зарубіжної літератури;
4.Шопінська Л.М. - спеціаліст вищої категорії , «старший вчитель», вчитель хімії;
5.Юхно І.О. – спеціаліст вищої категорії , «старший вчитель», вчителя початкових класів;
6.Сургай  В.В. - спеціаліст вищої категорії, вчитель фізичної культури;
7.В’юнник О.А. – практичний психолог;                                                                                                                                                                                                                               8.Кондратенко В.М. – бібліотекар

                                                              

 

     Склад керівників шкільних методичних об’єднань

 

п/п

Назва ШМО

Керівники ШМО

1.     

Суспільно – гуманітарних дисциплін

  Давидич Наталія Миколаївна

2.     

Математики та інформатики

Товкач Олександра Іванівна

3.     

Природничих дисциплін

Шопінська Людмила Миколаївна

4.     

Початкових класів

Юхно Ірина Олексіївна

5.     

Фізичної культури, трудового навчання та музичного мистецтва

Сургай  Віталій Володимирович

6.     

Класних керівників

Базюра  Валентина Василівна

 
 

 

Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Категорії розділу
Методична копілка [1]
Методична копілка