Меню сайту
Кошик
Календар
|
методична радаПоложення про методичну роботу Структура методичної роботи школи Тематика засідань методичної ради на 2020/2021 навчальний рік Засідання № 1 1.Про підсумки методичної роботи у 2019/2020 навчальному році. Основні напрямки і завдання методичної роботи на 2020/2021 навчальний рік. 2.Про організований початок 2020/2021 навчального року 3.Організація роботи педколективу над реалізацією методичної теми школи у 2020/2021 навчальному році. 4.Про затвердження планів роботи методичної ради, методичного кабінету, методичних студій на 2020/2021 навчальний рік. 5.Про ведення шкільної документації вчителя. 6.Про реалізацію концепції Нової української школи у 1-2-3-х класах. 7.Про особливості впровадження інклюзивного навчання у 2020/2021навчальному році. Засідання № 2 1.Про організацію і проведення предметних тижнів 2.Про проходження атестації педпрацівниками школи у 2020/2021 навчальному році 3.Про організацію роботи МАН 4.Про конкурс «Учитель року» 5.Про організацію і проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів 6.Про організацію роботи зі здібними та обдарованими дітьми Засідання № 3 1.Про підсумки атестації учителів у 2021 році. 2.Про хід і результати підвищення кваліфікації учителів у 2020/2021 навчальному році 3.Про організоване закінчення 2020/2021 навчального року та особливості проведення ДПА учнів 4,9,11-х класі Засідання № 4 1.Про підсумки методичної роботи за 2020/2021 навчальний рік та проект плану роботи методичної ради на 2021/2022 навчальний рік 2.Про підсумки роботи: шкільних методичних студій; роботи з обдарованими і здібними дітьми.
1. Голова методичної ради – Людмила В’ЮННИК, заступник директора з навчально – виховної роботи. 2. Заступник голови – Ярослав МАЛЬКО, завідувач Мирнянської філії. 3. Секретар – Олена В’ЮННИК, практичний психолог.
Члени методичної ради:
|
Архів записів
Наше опитування
Block title
Block content Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Пошук
Категорії розділу
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||