Меню сайту
Кошик
Календар
|
УчнямУ зв’язку з погіршенням проепідемічної ситуації ( 17.03.- 26.03.2021) навчання відбувається за дистанційною формою. З 29 березня по 04 квітня - весняні канікули.Шановні друзі ! Висловлюємо Вам свою щиру повагу та хочемо повідомити, що з 6 по 20 лютого 2021 року у Харківському національному педагогічному університеті імені Г.С. Сковороди проходитиме День відкритих дверей у форматі онлайн фестивалю "Три кроки до успішного студентства" - низка подій онлайн кожної суботи. Просимо Вас посприяти розповсюдженню інформації про цей захід та довести до відома учнів 10 - 11-х класів, батьків та вчителів з метою долучення до онлайн марафону. Трансляція онлайн фестивалю відбудеться на освітній платформі Microsoft Teams (яку потрібно завантажити у телефон або на комп'ютер). Посилання для доступу до прямого етеру буде надіслано на електронні адреси після реєстрації. Для участі в онлайн фестивалі учасникам потрібно зареєструватися за посиланням (https://forms.gle/giVpda4rUABUvtiMA). Форма для участі вчителів у онлайн фестивалі (https://forms.gle/UEok2T5TNzSG2p3f6) Програма фестивалю на 06 лютого 2021 року Початок о 11:00 Крок 1
З повагою, Юрій Бойчук ректор ХНПУ імені Г.С. Сковороди Відповідальна особа: Бутко Юрій +38 (067) 927-00-18 За інформаційної підтримки Всеукраїнського благодійного фонду "Діти - наше майбутнє" www.bfchildren.org.ua У зв’язку з карантином ( 11.01.- 24.01.2021) навчання відбувається за дистанційною формою. З 25 січня продовжують діяти обмежувальні протиепідемічні заходи, але учні відвідують навчальні заклади.Міфи та правда про коронавірусДіти - наше майбутнє
Зневага до виховання — це загибель людей, сімей, держав і всього світу. Я. Коменський Родина — це природний осередок найглибших людських почуттів, де дитина засвоює основи моралі серцем і душею, коли розвиваються почуття доброти, чуйності, совісті, правдивості, любові до всього живого. Батьки — головні природні вихователі дитини. Основний чинник у формуванні особистості — це виховний клімат сім'ї. Рідна домівка —не тільки місце притулку, дах над головою, а й родинне вогнище, місце захисту від життєвих негараздів. Ці положення мають бути головним мотивом у роботі класного керівника. Для налагодження тісних контактів із батьками варто позбутися застарілої методики батьківських зборів, коли педагог розповідає про недоліки, а батьки слухають. Класний керівник має триматися з ними як рівний з рівними, як порадник і однодумець у справі виховання. Не традиційність такої форми спілкування, коли батьки з об'єкта «всеобучу» стають активним суб'єктом творчого педагогічного пошуку, сприяє глибокому усвідомленню ними проблем сімейного виховання дітей. Педагогічна практика переконує, що робота з батьками насамперед починається зі збирання відомостей про сім'ї від учнів та їхніх батьків. Класного керівника має цікавити: склад сім'ї; спеціальність та місце роботи батька, матері, осіб, що їх заміняють; матеріальні й побутові умови сім'ї; моральне обличчя батьків. Така інформація може допомогти класному керівникові у пошуках форм і методів роботи з батьками учнів. Поради для батьків 1. Уранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прикрощі, не вживайте образливих слів. 2. Не підганяйте її, розрахувати час — це ваш обов'язок, якщо ви цю проблему не вирішили — провини дитини в цьому немає. 3. Не посилайте дитину до школи без сніданку: у школі вона багато працює, витрачає сили. 4. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів, застережень: «Дивися, поводься добре!», «Щоб не було поганих балів» тощо. У дитини попереду важка праця. 5. Забудьте фразу: «Що ти сьогодні отримав?» Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитися (згадайте, як вам важко після виснажливого робочого дня). Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитися, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу. 6. Якщо дитина замкнулась, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, нехай заспокоїться, а згодом сама все розкаже. 7. Зауваження вчителів вислуховуйте без присутності дитини. Вислухавши, не поспішайте сваритися. Говоріть із дитиною спокійно. 8. Після школи дитина не повинна сідати відразу за виконання завдань, необхідно 2-3 години відпочити. 9. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 15-20 хвилин необхідно відпочивати 10-15 хвилин. 10. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, давайте їй можливість самостійно працювати. А коли вже потрібна допомога, то без крику, спокійно, з похвалою та підтримкою, вживаючи слова: «не хвилюйся», «ти все вмієш», «давай поміркуємо разом», «згадай, як пояснював учитель» тощо. 11. Під час спілкування з дитиною не вживайте фразу: «Якщо ти будеш добре вчитися, то...». 12. Упродовж дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини. 13. У сім'ї має бути єдина тактика спілкування всіх дорослих із дитиною. Усі суперечки щодо виховання дитини вирішуйте самі, без неї. Коли щось не виходить, порадьтесь з учителем, психологом. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного. 14. Завжди будьте уважними до стану здоров'я дитини, коли щось турбує її: головний біль, поганий стан. 15. Залучайте дітей до хатньої і суспільної праці, точно визначте коло їх обов'язків. 16. Учіть підлітка:
17. Виховуйте:
18. Виробляйте звичку сумлінно виконувати завдання, доручення вчителів, батьків, учнівського колективу. 19. Ні за яких обставин не заглядайте в портфель і кишені дитини. Навіть якщо вам здається, що ви все повинні знати про своїх дітей. 20. Коли ваша дитина прокидається, скажіть їй «Доброго ранку!» і не чекайте відповіді. Почніть день бадьоро, а не із зауважень і сварок. 21. Коли дитина повертається зі школи, запитайте: «Що сьогодні було цікавого?» 22. Намагайтеся, щоб дитина була прив'язана до помешкання. Повертаючись додому, не забувайте сказати: «А все-таки, як добре вдома!» 23. Ваша дитина принесла бали на семестр. Знайдіть за що її похвалити. 24. Постійно говоріть дитині: «Ти гарний, але не кращий за інших». 25. Скажіть дитині: «Не будь чепуруном — у класі не люблять чепурунів, не будь і замазурою — у класі таких не люблять. Будь просто акуратним».. 26. Коли ви роздратовані, почніть говорити з дитиною тихо, ледь чутно, тоді роздратування відразу проходить. 27. Коли дитина виходить з будинку, обов'язково проведіть її до дверей і скажіть: «Не квапся, будь обережний». 28. Коли син чи дочка повертаються зі школи, зустрічайте його (її) біля дверей. Дитина повинна знати, що ви раді її поверненню, навіть якщо вона провинилася. Якою ви повинні відпускати дитину до школи Учень повинен приходити до школи чистим: із чистими руками, шиєю, обличчям. Нігті на руках повинні бути коротко обрізані, волосся охайно розчесане. — Учень повинен одягатися в чисту, охайну учнівську форму. Взуття повинно бути начищеним, чистим.Що повинно бути у портфелі: — Учень повинен мати при собі чисту носову хусточку. — У портфелі мають бути акуратно складені речі, потрібні для занять на цей день. — Книжки слід обгорнути. На обгортці має бути напис: предмет, прізвище учня, клас та номер школи. — Щоб зошити мали охайний вигляд, потрібно класти їх у папку. — Олівці, ручки покладіть у пенал.— Стежте за, тим, щоб звечора все було готове до навчального дня і в портфелі не було нічого зайвого.
|
Архів записів
Наше опитування
Block title
Block content Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Пошук
Категорії розділу
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||