Субота, 27.04.2024, 12:04
Вітаю Вас Школяр | RSS

Мурафський ліцей Краснокутської селищної ради Богодухівського району

Меню сайту
Кошик
Форма входу
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Виховна робота

Виховна робота

Виховна робота є однією з важливих ланок навчально-виховного процесу. А тому не можна окремо виділити навчання, а окремо - виховання. Обидва ці процеси поєднуються і доповнюють один одного. І якщо навчання іде за програмами, затвердженими «Міністерством освіти і науки України», то у виховній роботі єдиного виховного плану немає. Виховна робота вимагає творчості вчителя, терпіння, великого життєвого досвіду і мудрості, безмежної любові і поваги до дітей.

Виховання – це творчість, це найвища коштовність, про яку повинні дбати і батьки і педагоги. Сьогодні на школу покладена велика відповідальність: формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадською позицією, готової до конкурентного вибору свого місця в житті.

Враховуючи сучасні вимоги до виховного процесу в навчальних закладах, у нашій школі створена програма творчого розвитку і саморозвитку особистості на базі особистісного підходу , яка дозволяє здійснювати завдання виховання, що у свою чергу призводить до вироблення специфічної структури виховної роботи в школі.

Головне завдання – створення умов для розвитку особистості учня. Досягається це організацією та проведенням виховної роботи з класним колективом та діяльністю в соціумі.

Наш педагогічний колектив створив модель сучасного учня: особистості, здатної до самовизначення, самовираження та самовдосконалення; людини – патріота своєї держави, повноцінного учасника суспільно-політичного життя країни, здатної до співчуття, співпереживання. Людини творчої, ініціативної.

Основними завданнями, які стоять перед педагогічним колективом школи є:
  • - формування особистості – патріота України, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації, підготовлений до життя та чітко орієнтується у сучасних реаліях;
  • - виховання особистості демократичного світогляду й духовної культури, яка не порушує прав і свобод прав людини, з повагою ставиться до традицій, культури народів світу;
  • - створення і розвиток цінностей громадянського суспільства;
  • - формування в учнів національної свідомості, людської гідності;
  • - забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних і власних інтересів;
  • - відхід у процесі виховання від орієнтації на «середнього» вихованця;
  • - формування високої мовної культури;
  • - виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури розумової праці; формування покоління, яке здатне навчатися протягом всього життя;
  • - забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров'я; виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров‘я та здоров‘я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного і психічного здоров‘я.
  • - формування екологічної культури учнів, гармонізація їх відносин з природою;
  • - створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності, самореалізації;
  • - посилення уваги до питань морально - етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів;
  • - підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості дитини як найвищої соціальної цінності;
  • - створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей - сиріт, дітей, що залишилися без батьківського піклування;
  • - удосконалення системи учнівського самоврядування, колективного планування діяльності вчителів, учнів через Раду дитячої асоціації « Сапфір»;
  • - доцільне використання можливостей позашкільних виховних закладів для організації позакласної та позашкільної роботи;
  • - удосконалення психолого - педагогічної просвіти батьків, забезпечення науково обґрунтованої допомоги сім'ям у розв'язанні виховних проблем.

 

Стартувала третя щорічна всеукраїнська онлайн-вікторина на тему Європи від Представництва ЄС. Учасники зможуть перевірити свої знання про Європу, а найуспішніші...
 
 
інтернет-збори З метою поширення практики організації різних форм роботи з батьками дітей старшого дошкільного віку та виконання заходів обласної програми розвитку освіти «Новий освітній простір Харківщини» на                    2014-2018 роки, Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації повідомляє, що з  1 березня по 1 квітня 2017 року проводяться Інтернет-збори батьків майбутніх першокласників регіону.

Інформаційно-технічний супровід зазначеного заходу забезпечує Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», на сайті якого (http://edu-post-diploma.kharkov.ua) розміщено посилання на сторінку «Інтернет-збори батьків майбутніх першокласників».

Запрошуємо до участі всіх бажаючих!

 

моральний-300x110Стартував VІІ Всеукраїнський конкурс школярських і студентських проектів «Моральний вчинок». Організатори Конкурсу – Всеукраїнська громадська організація «Асоціація українських правників», Український фонд культури, Київський інститут музики ім. Р. М. Глієра, Київський університет ім. Бориса Грінченка, Міжнародна громадська організація «Асоціація милосердя «Еммануїл», громадська організація «Громадянський форум суспільної етики». З умовами проведення Конкурсу можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Всеукраїнської громадської організації «Асоціація українських правників» (www.aup.org.ua). Приєднуйтеся до кола учасників! Не відкладайте добрі справи «на потім»!

 
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 55
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Категорії розділу
Методична копілка [1]
Методична копілка