Меню сайту
Кошик
Календар
|
Рекомендації щодо адаптації п‘ятикласників до навчання у середній школіВиступ на педраді на тему: «Рекомендації щодо адаптації п‘ятикласників до навчання у середній школі»
З метою оптимальної адаптації учнів до середньої школи та в роботі з саморозвитку дитини учителям - предметникам слід більше уваги приділяти особистісному спілкуванню з учнями ( без врахування їх успіхів в навчальній діяльності з даного предмета: якомога частіше говорити з учнями, важливо, щоб бесіди не стосувались певного вчинку дитини, а були пов’язані з її інтересами, життям, здоров’ям, друзями). Обов’язково включати в навчання елементи гри!!! В контактах з дітьми бути чесними, відвертими. В роботі з класом значну увагу приділяти становленню класного активу; формуванню позитивних моральних цінностей авторитетних членів групи. В організації навчально-виховної діяльності враховувати вади здоров’я: знижений зір, сколіоз. Слід звернути увагу на: ? таких учнів у яких виражена тенденція до збудливості, коли усім керують емоції. Тому і підхід особливий: уникати гострих кутів, щоб не ускладнювати відносин і гальмувати збудливість. Потрібно розмовляти з ними спокійним тоном, не підвищувати голосу і ніколи не вирішувати проблему, коли учень збуджений.
Період навчання у середній школі сензетивний для формування мотивів навчання: “Для життя вчимося, а не для школи”, “Яким я стану - залежить тільки від мене!”, “Я дорослішаю - і це накладає на мене велику відповідальність за те, що відбувається навколо мене”. Формувати ці мотиви, значущі цінності можливо тільки за умови власного позитивного прикладу.
Пам’ятайте: ”Якщо дитину підтримують, вона вчиться впевненості в собі”. Саме зараз п’ятикласникам потрібна пильна увага. Увага - це так просто, і так необхідно:
Практичний психолог В’юнник О.А. |
Архів записів
Наше опитування
Block title
Block content Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Пошук
Категорії розділу
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||