Меню сайту
Кошик
Календар
|
Проектна діяльністьПроект « Нам без книг ніяк не можна»
Паспорт проекту Назва: Людина без книги, як криниця без води Виконавці: Бібліотекар, учнів 5-6класів
Анотація Проект направлений на пошукову роботу учнів, формування в них пізнавального інтересу до книги, її історії; розвиток творчих здібностей, виховання розумової, відповідальноЇ, організованої особистості. Проект носить інформаційно - творчий характер Жанр: творчі роботи учнів Склад портфоліо: Завдання для учнів Розробка свята Опорний матеріал Творчі роботи дітей Опис проекту: Актуальність Сьогоднішні діти тягнуться до комп’ютерних технологій. Це наслідок сьогодення. Проте не слід забувати, що ігнорування здобутків минулого щодо книжкової культури та її історичних коренів є небезпечним. Вчителю важливо сприяти усвідомленню дітьми книги як культурного і духовного явиша, а шлях її створення відображає розвиток науки і техніки. Мета: ознайомити учнів із тим, як книжка прийшла до людей; розкрити значення книги в житті людини; викликати інтерес до читання; розвивати творчі здібності, артистизм, зв’язне мовлення; активно залучати до творчого процесу батьків; виховувати любов до книжки, дбайливе ставлення до неї. Завдання:стимулювати пізнавальну активність і самостійність;спонукати учнів до пошукової роботи; заохочувати до спілкування, роздумів, до постійного зацікавленого читання; мотивувати необхідність спілкування з книгою; вчити цінувати книгу, відчувати в ній щоденну потребу ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ ПРОЕКТ «Сучасний читач і бібліотека»
Керівник проекту: бібліотекар Учасники проекту: учні 7-8 класу. Тип проекту: інформаційно-пізнавальний проект. Мета й завдання проекту: Ø сформувати у школярів загальне уявлення про бібліотеку, багатство та розмаїття її книжкового світу; Ø допомогти учням зрозуміти значення книги в житті людини; Ø зацікавити учнів читанням, як захоплюючим процесом поповнення знань; Ø розвивати навички самостійної роботи з книгою; Ø довести необхідність культури розумової праці, культури читання. Ключове питання: Чи вміємо ми читати? Тематичні питання: 1. Читання - це творчість? Змістові питання: 1. Що потрібно знати про бібліотеку? Актуальність: Час формує нове покоління читачів. Потік інформації дуже великий і стрімкий. Розвиток новітніх технологій потребує набагато кращого вміння читати, ніж раніше. Необхідно навчити школярів здобувати й обробляти інформацію, оцінювати її. А це, у свою чергу, потребує збільшення темпу читання, швидкості розуміння і прийняття рішення. Тож читання стає основою освіти й самоосвіти, безперервною навичкою навчання людини протягом усього життя. Процес читання – творчий процес, в якому читач – не пасивний споглядач, він по-своєму інтерпретує написаний текст згідно зі своїм світосприйманням, знаннями, переживаннями. Читацька культура є складовою загальної культури особистості. Адже сформовані читацькі вміння – запорука читацької компетентності. Основним завданням шкільної бібліотеки є виховання культури читання, а отже, і підвищення рівня читацької компетентності. Проблема читання залишається актуальною і саме тому учням 7-8 класів було запропоновано прийняти участь в розробці інформаційно-пізнавального проекту «Сучасний читач і бібліотека». Термін дії проекту: жовтень – листопад. План реалізації проекту: 1. Скласти перелік питань для розкриття теми проекту. 2. Організація груп і розподіл завдань між групами. 3. Визначення джерел інформації, її збирання. 4. Аналіз і систематизація одержаної інформації. 5. Оформлення результатів у друкованому вигляді. 6. Проведення презентацій робіт творчих груп. 7. Загальне обговорення результатів проекту.
|
Архів записів
Наше опитування
Block title
Block content Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Пошук
Категорії розділу
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||