Субота, 23.06.2018, 22:42
Вітаю Вас Школяр | RSS

Мурафська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Кошик
Форма входу
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Сторінка психолога

 

 

З питань профілактики торгівлі людьми

 

На базі Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда -Україна» функціонує Національна дитяча «гаряча» лінія та Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації.

Тут маленькі українці можуть знайти підтримку та пораду стосовно своїх проблем, якими їм ні з ким поділитися, а батьки, вчителі та вихователі мають змогу оперативно отримати індивідуальну консультацію стосовно порушень прав дітей. Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх українських операторів.

Національна дитяча «гаряча» лінія (0 800 500 255 або 772 з мобільного) працює щоденно, цілодобово, а Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми тагендерної дискримінації (0 800 500 335 або 386 з мобільного) щоденно з 10.00 до 18.00.

На Національній дитячій «гарячій лінії» Центру «Ла Страда-Україна» консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники. Коло питань, з яких вже надаються консультації, досить широке і було сформовано на основі отримуваних останніми роками запитів від абонентів. Основні теми, з яких консультують на Національній дитячій «гарячій лінії», - насильство над дітьми та жорстоке поводження з ними у сім’ї та з боку оточення, психологічні проблеми, негаразди у стосунках з дорослими та однолітками, майнові права дітей, питання встановлення опіки, а також булінг і безпека в інтернеті.

  • «Ла Страда-Україна» готовий надати інформаційні матеріали щодо діяльності Національних «гарячих» ліній. Заявку на отримання матеріалів можна оформити на сайті «Ла Страда-Україна» (http://www.la-strada.org.ua/) у розділі «замовити матеріали». Матеріали надаються безкоштовно, проте необхідно оплатити їх доставку.

Національна дитяча «гаряча» лінії

(0 800 500 255 або 772 з мобільного)

Національна «гарячої» лінії з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації

(0 800 500 335 або 386 з мобільного)

 

З питань профілактики торгівлі людьми

Загальні поради,

які будуть корисними перед поїздкою за кордон

 

Нікому не довіряйте Ваш паспорт. Документи, що засвідчують Вашу особу, завжди повинні знаходитись тільки у Вас.

Якщо Ви збираєтесь працювати чи навчатися за кордоном, Вам необхідно підписати контракт. Контракт повинен бути написа­ний зрозумілою Вам мовою, а також містити інформацію про умови (оплату, вихідні дні, роботу у святкові дні, медичне стра­хування), місце та час Вашої майбутньої праці чи навчання.

Пам'ятайте! Легально працювати за кордоном можна лише за наявності робочої візи. Ніякий інший вид візи не дає права на працевлаштування за кордоном.

Залиште вдома детальну інформацію про майбутнє місце пере­бування за кордоном з адресою та контактними телефонами, а також копію свого паспорта та контракту. Ми б також реко­мендували залишити своє фото та адреси Ваших іноземних друзів.

Дізнайтесь номери телефонів українських посольств та кон­сульських представництв за кордоном та візьміть їх із собою. Якщо Ви опинились у скрутній ситуації або Вам хтось загро­жує, звертайтесь до представників своєї країни, які допомо­жуть Вам. Якщо в країні Вашого перебування немає посоль­ства України, телефонуйте в посольство України в сусідній державі.

В зарубіжних країнах активно працюють неурядові організа­ції та служби, що надають допомогу особам, які опинились у скрутному становищі. Звертайтесь до них при необхідності.

Термін перебування на території іноземної держави вказаний у Вашій візі. Порушення візового режиму унеможливить Ваш наступний виїзд за кордон. Дотримуйтесь правил візового ре­жиму!

Пам'ятайте, що знання хоча б елементарних слів іноземної мови значно полегшить Ваше перебування за кордоном.

 

 

 

Ви вирішили працювати за кордоном

 

У пошуках роботи за кордоном можуть допомогти молодіжні бізнес-центри, численні інформаційні дайджести (ЗМІ, реклама), вищі навчальні заклади і, звичайно ж, поради знайомих. Якщо ви вже знайшли роботу, тоді...

Обережно! Спочатку необхідно вийти зі стану ейфорії від пер­спектив, про які ви мрієте. Якщо після цього ваше рішення щодо роботи за кордоном не зміниться, треба детально розібратися: звід­ки ви отримали інформацію про таку роботу; чи є це джерело над­ійним; чи влаштовують вас умови вашої майбутньої роботи. Осо­бливо обережно слід підходити до такого вибору майбутньої робо­ти жінкам та дівчатам - за роки незалежності України з країн СНД було вивезено 12 мільйонів жінок та дівчат віком від 12 років.

Обов'язково! Від'їжджаючи, залиште вашій родині, друзям чи родичам якомога точніші координати вашого майбутнього місця перебування (адресу та реквізити організації; всі можливі контак­тні телефони; адресу вашого майбутнього місця проживання; ко­ординати особи, через яку ви знайшли роботу - менеджера органі­зації, знайомого, який порадив цю роботу).

Телефонуйте додому обов'язково!

 

 

 

Якщо Ви ідете працювати за кордон

 

переконайтеся, що агенція (фірма), що пропонує Вам роботу, має ліцензію на працевлаштування українських громадян за кордоном, отриману в Міністерстві праці та соціальної полі­тики України;

поцікавтеся в місцевому Центрі зайнятості, чи є у фірми по­зитивний досвід працевлаштування українських громадян за кордоном;

вимагайте спеціальної робочої візи - туристична та гостьова візи не дають права на працевлаштування.

Зверніть увагу! Підписання контракту є обов'язковою умовою пра­цевлаштування. Вимоги до контракту:

підписується у 2-х примірниках (для кожної зі сторін);

має бути укладений зрозумілою для Вас мовою (українською або російською);

повинен містити повну інформацію про умови роботи: тер­мін дії контракту, тривалість робочого дня, вихідні дні, оплата праці, умови проживання, медичне страхування, повне ім'я та адреса роботодавця, умови розірвання контракту.

Уникайте в контракті фраз на кшталт «та інші види роботи», «всі роботи на вимогу роботодавця»;

По приїзду в країну, де Ви будете працювати, зареєструйтеся в по­сольстві України; - інформація про Ваше перебування допоможе дипломатичним представникам України захистити Ваші інтереси.

 

Якщо Ви збираєтесь навчатись за кордоном...

Для того, щоб отримати дозвіл на навчання за кордоном (сту­дентська віза), необхідно підготувати низку документів. Як прави­ло, до посольства обраної країни подаються:

Свідоцтво про закінчення середньої школи (оригінал і пере­клад, завірений у нотаріуса та затверджений Міністерством юстиції та Міністерством закордонних справ України).

Документ про складання іспитів до ВНЗ України.

Довідка про те, що ти не був/була засуджений/на.

Підтвердження того, що обраний навчальний заклад за кордо­ном зацікавився тобою.

Знання мови країни перебування є основною умовою для от­римання дозволу на навчання. Часто навчальні заклади вима­гають посвідчення про складання іспитів з мови.

Запам'ятай, туристична віза не дає права на отримання статусу студента за кордоном!

Більш докладну інформацію про можливість навчатись за кор­доном можна отримати в посольстві обраної країни, а також у культурному центрі/товаристві посольства.

 

Доповідь на тему:

«Причини успішності та неуспішності учнів

під час навчально-виховного процесу»

Розглядаючи цю тему слід розмежовувати поняття «успішність», «неуспішність»  та «відставання». Так,

 

Успішність учнів   - це ступінь засвоєння   учнями  знань, умінь і навичок

Неуспішність  -  невідповідність підготовки учнів вимогам змісту освіти, фіксована через певний період навчання (вивчення розділу, в кінці четверті, півріччя).

Відставання – невиконання вимог на одному із проміжних етапів відрізка навчального процесу.

Неуспішність – наслідок процесу відставання.

     Для  прикладу давайте розглянемо успішність учнів 5 та 10 класу при їх переході від 4 до 5 , від 9 до10.

     Як ми бачимо успішність дещо знизилася, але це в межах норми , враховуючи, що відбувається адаптація учнів 5 класу до навчання у середній школі та адаптація учнів 10 класу до навчання у старшій школі.  Крім того успішність знизилась як в учнів нашої школи так і в новоприбулих, як у колишніх вчителів-предметників, так  і в нових вчителів. Від чого ж тоді залежить успішність учнів? Більшість вчених-педагогів вважають, що успішність залежить від:

  • Умов навчання (приміщення, тепловий режим, інтер’єр, санітарні умови);
  • Стан нервової системи дитини (тут мають місце теплі взаємостосунки з батьками, вчителями; особисті проблеми учнів);
  • Професіоналізму вчителя;
  • Генетичних факторів;
  • Стану здоров’я дитини (здоровий чи ослаблений організм дитини на даний момент)

Як психолога мене насамперед цікавлять психологічні причини неуспішності. До них ми відносимо:

1.Недоліки пізнавальної діяльності;

     2.Недоліки мотиваційної сфери.

  1. недоліки пізнавальної діяльності:
  • не сформованість прийомів навчальною діяльністю – не оволодіння дитиною певними навичками та прийомами ( заучування, шпаргалки, підказки тощо..);
  • недостатня сформованість основних психічних процесів ( Пам’яті, уваги, мислення):
  • слабкість розвитку мови;
  • невміння узагальнювати ;
  • невміння розглядати предмет або ситуацію з різних сторін;
  • невміння долати труднощі.

 

  • інтелектуальна пасивність – небажання і невміння активно мислити.
  • природні особливості дитини – неадекватне використання дитиною своїх індивідуально-типологічних особливостей.

                  У зв’язку з вищевказаним,  можна розділити категорію невстигаючих дітей на:

  • «не вміє» вчитися;
  • «не хоче» вчитися;
  • «не може» вчитися.

   Ми можемо спланувати подальшу роботу по подоланню неуспішності учнів лише визначивши, до якої категорії невстигаючих дітей вони належать.

    Взагалі , в основу розподілу невстигаючих дітей на типи покладено поєднання двох основних комплексів властивостей особистості:

  1. низька якість розумової діяльності школяра  +  позитивне ставлення до навчання;
  2. висока якість розумової діяльності + негативне ставлення до навчання;
  3. низька якість розумової діяльності школяра  +   негативне ставлення до навчання.

 Тому робота вчителя проводиться відповідно до типу неуспішності даного учня. Крім того слід зазначити, що подолати неуспішність учня можна лише при цілковитій взаємодії вчитель-учень-батьки  та при умові, що сам учень забажає змінитися на краще!. А батьки в свою чергу перестануть «навчатися» за своїх дітей(виконувати за них домашнє завдання, готувати реферати чи повідомлення тощо …..) , а будуть навчати своїх дітей вчитися!!!!!!!!!!!!!!

 

МЕМОРАНДУМ ДІТЕЙ СВОЇМ БАТЬКАМ

 

  • Не зламайте мене. Я абсолютно точно знаю, що я не повинен мати все те чого я прагну. Я лише перевіряю вас.
  • Не бійтесь бути рішучим зі мною. Мені це подобається, оскільки тоді я знаю, як далеко зайшов.
  • Не застосовуйте до мене силу. Це переконає мене, що силою можна вирішити все. Я швидше відгукнуся, якщо мене просто поведуть за собою.
  • Не будьте не послідовними. Це заплутує мене, я можу відмовитись від того, що добре знаю та вмію робити.
  • Не давайте зайвих обіцянок, якщо ви не можете їх виконати. Я можу втратити довіру до вас.
  • Ніколи не піддавайтеся на мої  провокації, коли я кажу або роблю щось для того, щоб засмутити вас. Інакше я й надалі намагатимусь здобувати такі «перемоги».
  • Не дуже засмучуйтесь, коли я кажу «Я не навиджу тебе». Я маю на увазі саме це, але хочу, щоб ви почували себе винним за те, що зробили мені зле.
  • Ніколи не змушуйте мене почуватися себе маленьким.
  • Не акцентуйте уваги на моїх «поганих звичках». Це лише надихне мене продовжувати робити так само.
  • Не робіть зауважень у присутності чужих людей. Я краще зрозумію вас, коли ви спокійно поговорите зі мною віч-на-віч.
  • Не обговорюйте мою поведінку, коли конфлікт у розпалі. З багатьох причин я не дуже добре вас розумію. Абсолютно правильно вимагати від мене нормальної поведінки, але давайте поговоримо про це пізніше.
  • Ніколи не робіть за мене те, що я можу зробити сам. Це примушує мене почуватись маленьким і я продовжуватиму використовувати вашу допомогу.
  • Не намагайтеся постійно повчати мене. Ви самі здивувалися б, якби дізналися, що я давно знаю, що добре, а що - погано.
  • Не будьте дуже вимогливим. Якщо ви поводитиметеся так, я буду змушений захищатися, і не слухатимуся вас.
  • Не змушуйте мене відчувати, що мої помилки є моїми гріхами. Я маю навчитися помилятися, оскільки без цього нічого у житті не буває.
  • Не вимагайте від мене пояснень моєї поганою поведінки, оскільки я справді не знаю, чому вчинив саме так.
  • Не перевіряйте постійно мою чесність, оскільки я можу злякатись і швидко навчуся брехати.
  • Не забувайте, що я часто експериментую і роблю це із задоволенням. Так я вчусь, тому треба змиритися з цим.
  • Не захищайте мене від обставин, оскільки я вчуся лише на власному досвіді.
  • Не переймайтеся моїми «маленькими хворобами», оскільки я можу швидко зрозуміти, що дуже приємно, коли тобі приділяють багато уваги.
  • Не відмахуйтеся від мене, коли я вас про щось запитую.
  • Не думайте, що, вибачившись переді мною, принизите власну гідність. Чесне визнання своїх помилок викличе в мене дуже теплі почуття до вас.
  • Ніколи не кажіть, що ви абсолютно безгрішні та ідеальні.
  • Не дозволяйте собі показати, що ваші переживання щось більше, ніж мої. Від цього я ще більше злякаюсь. Показуйте мені свою мужність. Не забувайте, що я не можу існувати без підтримки та розуміння. Але я не повинен нагадувати вам про це, чи не так?                           
  • Любіть мене!!!

 

Щорічно в Україні з 25 листопада по 10 грудня проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства», яка з 1991 року підтримується міжнародною спільнотою.

ДИТЯЧІ ПОРАДИ БАТЬКАМ

Пам'ятка

Дорогі мамо і тату! Для того щоб я виріс здоровою і щасливою людиною, мені дуже потрібно, щоб ви пам'ятали про те, що для мене важливо і необхідно вже зараз.

  1. Любіть(поглядом, усмішкою, дотиком). Любіть мене і не забувайте виражати свою любов мене просто за те, що я є, і я стану ще кращим. Піклуйтеся про мене.
  2. Не бійтеся проявляти ваші батьківські вимоги до мене. Я повинен знати межі дозволеного.
  3. Не порівнюйте мене з іншими. Я маю право бути іншим, і я єдиний такий на всій землі,неповторний.
  4. Більше думайте про те, які почуття я переживаю, ніж про те, як я поводжуся. Часто моя   поведінка залежить від мого емоційного стану.
  5. Я дуже вас люблю і завжди хочу, щоб ви мене любили. Тому не засмучуйтеся, коли я дра­туюся і злюся на вас, коли вередую або кричу. Мої відчуття, як і ваші, змінюються. Мож­ливо, я хочу, щоб ви більше звертали на мене увагу.
  6. Не робіть для мене те, що я можу зробити сам. Я відчуватиму себе маленьким і не захочу  зростати. Продовжуватиму вимагати, щоб ви обслуговували мене.
  7. Не звертайте надто багато уваги на мої погані звички. Зайва увага, а особливо заборона,лише сприяють їх закріпленню. Краще допоможіть мені усвідомити, у чому їх шкодадля мене.
  8. Ніколи не обзивайте мене. Це боляче ранить мене, здається, що я найгірший на світі імені ні для чого робити щось хороше. Тоді руйнуються всі мої надії, і я не вірю в себе. Цевпливає на мою самооцінку. Як я зможу виправдати ваші очікування відносно мого май­бутнього, якщо я так і не навчуся любити себе?
  9. Не бийте і не принижуйте мене. Я виросту і мститиму всьому світу, караючи себе і своїхдітей, роблячи вас нещасними. Мені не хочеться жити у злому і непривітному світі, томне бийте мене зараз, від цього я не стану кращим.
  10. Пред'являйте вимоги, які відповідають моєму віку, тоді я зможу їх виконати.
  11. Дайте мені право на помилку і не заставляйте мене вважати, що мої помилки - злочини.Усі люди можуть помилятися. Ніхто не досконалий.
  12. Не вимагайте від мене пояснень щодо моєї поганої поведінки. Інколи я сам не знаю, чомузробив те або інше. Краще допоможіть мені усвідомити, чим це погано і чим шкодить меніі оточуючим.
  13. Знайдіть час і вислухайте мене. Інколи мені дуже хочеться розповісти про себе і про мої захоплення, а іноді, і мої проблеми.
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Категорії розділу
Методична копілка [1]
Методична копілка