Краснокутська районна рада
Харківської області
Мурафська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
НАКАЗ
с.Мурафа
від 07 вересня 2017 року №149
Про організацію та проведення
методичної роботи
з педагогічними працівниками школи
у 2017/2018 навчальному році
Відповідно до законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту» (зі змінами), нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки України щодо початку 2017/2018 навчального року, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, підвищення якості навчально-виховного процесу, створення необхідних умов для науково-методичного забезпечення навчальних закладів району, на виконання наказу відділу освіти Краснокутської РДА від 05.09.2017 № 181 «Про організацію методичної роботи в навчальних закладах Краснокутського району в 2017/2018 навчальному році, з метою виконання завдань розвитку національної освіти, рекомендацій КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», враховуючи підсумки методичної роботи за 2016/2017 навчальний рік
НАКАЗУЮ:
- Забезпечити реалізацію шкільної методичної теми «Формування професійної компетентності педагогічних працівників району в умовах упровадження нових Державних стандартів початкової, базової загальної середньої освіти».
Протягом 2017/2018 навчального року
- Затвердити склад методичної ради школи на 2017/2018 навчальний рік (додаток 1).
- Затвердити склад керівників шкільних методичних об’єднань (додаток 2).
- Заступнику директора з навчально – виховної роботи В’юнник Л.М.:
4.1. Спрямувати роботу на такі напрямки як:
4.1.1 Спланувати обговорення з педагогічним колективом школи проекту Міністерства освіти і науки України «Нова українська школа», який пояснює ідеологію змін в освіті.
4.1.2. Розробити заходи щодо реалізації у школі таких регіональних проектів КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»:
- науково-методичний проект «Підвищення ефективності професійного самовдосконалення педагогічних працівників у міжкурсовий (міжатестаційний) період»;
- освітній проект «Наукові обрії Харківщини»;
- освітній проект «Вдосконалення змісту освітніх програм курсів підвищення кваліфікації на 2017/2018 навчальний рік»;
- освітній проект «Підвищення компетентності вчителів щодо підготовки учнів до розв`язування тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання»;
- освітній проект «Підвищення якості підготовки учнів Харківської області до Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів»;
- пілотний навчально-методичний проект «Підвищення професійної компетентності вчителів інформатики щодо алгоритмізації та програмування»;
- освітній проект «Модернізація початкової школи»;
- освітній проект «Виховний простір Харківщини».
- освітній проект «Освітньо-екологічний центр «Екологічна освіта майбутнього».
4.1.3. Сприяти створенню цілісної системи підвищення рівня професійної майстерності через використання оновлених форм роботи з педагогами, зокрема використання дистанційної освіти.
4.1.4. Удосконалення змісту, форм виховної роботи та посилення виховного спрямування кожного уроку.
4.1.5. Організаційно-методичний супровід освітнього процесу дошкільних навчальних закладів (Мурафський д/з, Мирнянський д/з) в умовах варіативності програм і забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.
4.1.6 Забезпечення якісного методичного супроводу роботи з інтелектуально обдарованою молоддю.
4.1.7. Реалізація завдань національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в навчальному закладі.
4.1.8. Надання методичної, інформаційної, консультативної допомоги педагогічним працівникам.
4.1.9. Активізувати роботу педагогічних працівників щодо участі в створенні веб-сайтів, блогів, представленні їх на районному та обласному фестивалі-огляді освітніх Інтернет-ресурсів..
4.1.10. Забезпечення психолого-соціального супроводу навчально-виховного
процесу.
4.1.11. Організаційний супровід проведення моніторингових досліджень.
4.1.12. Забезпечення розвитку педагогів, їх професійної діяльності на основі
диференційованого підходу. Створення умов для їх безперервного навчання.
4.1.13. Забезпечення організації інноваційної діяльності навчального закладу шляхом використання освітніх інновацій, перевірених у ході експерименту всеукраїнського та регіональних рівнів.
4.1.14. Проведення методичних заходів, конкурсів, спрямованих на
підвищення педагогічної майстерності педагога.
4.1.15. Здійснення методичного супроводу викладання спецкурсів,
факультативів, курсів за вибором, допрофільного та профільного навчання.
4.1.16. Методичний супровід організації, підготовки, проведення
зовнішнього незалежного оцінювання, державної підсумкової атестації.
4.1.17. Активізація роботи щодо участі учнівських команд школи у
Всеукраїнських олімпіадах з навчальних предметів, конкурсах, турнірах різного спрямування.
4.1.18. Сприяння обов’язковому проходженню спецкурсів при КВНЗ
«Харківська академія неперервної освіти» вчителями, які викладають не за фахом 2 та більше предметів.
4.2. Вдосконалити і модернізувати зміст і форми роботи шкільних методичних об’єднань.
Вересень 2017 року
4.3. Організувати методичну роботу з педагогічними працівниками на засадах диференційованого, особистісно-орієнтованого підходів із урахуванням принципів наступності, діагностики, практичної й адресної спрямованості, розвитку педагогічної майстерності та творчого потенціалу.
Протягом 2017/2018 навчального року
4.4. Продовжити роботу школи молодого вчителя, кадрового резерву та ефективного педагогічного досвіду.
Протягом 2017/2018 навчального року
4.5. Здійснити організаційно-методичний супровід Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, творчих конкурсів, турнірів, спортивних змагань.
Протягом 2017/2018 навчального року
4.6. Організувати та провести традиційний освітянський конкурс:
Жовтень 2017 року
- Інтелектуальне свято «Парад обдарувань»
Травень 2017 року
4.7. Вивчити на шкільному рівні досвід роботи вчителя російської мови та зарубіжної літератури Давидич Наталії Миколаївни.
Протягом 2017/2018 навчального року
5. Керівникам шкільних методичних об’єднань:
5.1. Здійснити диференційований розподіл по групах педагогічних працівників за результатами педагогічної діяльності, діагностування та на
основі педагогічних карток педагогів.
До 20 вересня 2017 року
5.2. Спланувати й організувати методичну роботу з різними групами педагогічних працівників за відповідними формами.
До 20 вересня 2017 року
5.3. Здійснювати моніторинг результативності різних форм методичної роботи у диференційованих групах, особистісного професійного зростання педагогів-професіоналів, молодих спеціалістів і педагогів з невикористаним фаховим потенціалом.
Травень 2018 року
6. Вчителям – предметникам:
6.1. Систематично працювати над підвищенням рівня самоосвіти, результативністю педагогічної праці.
Протягом навчального року
6.2. Працювати над впровадженням інноваційних методик з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу.
Протягом навчального року
6.3. Підвищувати якість і результативність кожного уроку.
Протягом навчального року
6.4. Створити банк олімпіадних завдань для підготовки учнів до Всеукраїнських учнівських олімпіад.
До 25 жовтня 2017 року
6.5. Створювати умови для активної пізнавальної та творчої діяльності школярів, активно залучати їх до різних видів інтелектуальних змагань.
Протягом навчального року
6.6. Організувати індивідуальну роботу з інтелектуально обдарованими учнями.
Протягом навчального року
7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи Л.М. Цовма
З наказом ознайомлена:__________ Л.М. В’юнник
Додаток 1
до наказу по школі
від 07.09.2017 № 149
СКЛАД
методичної ради школи
1. Голова – В’юнник Л.М., заступник директора з навчально – виховної роботи.
2. Заступник – Малько Я.П., заступник директора з виховної роботи.
3. Секретар – Бєрюшева В.В., вчитель іноземної мови.
Члени ради:
1. Базюра В.В. - спеціаліст першої категорії, вчитель української мови та літератури;
2.Товкач О.І. - спеціаліст вищої категорії, вчителя математики;
3.Давидич Н.М. - спеціаліст вищої категорії, вчителя російської мови та зарубіжної літератури;
4.Шопінська Л.М. - спеціаліст вищої категорії , «старший вчитель», вчитель хімії;
5.Юхно І.О. – спеціаліст вищої категорії , «старший вчитель», вчителя початкових класів;
6.Сургай В.В. - спеціаліст вищої категорії, вчитель фізичної культури;
7.В’юнник О.А. – практичний психолог;
8.Кондратенко В.М. – бібліотекар.
Додаток 2
до наказу по школі
від 07.09.2017 № 149
Склад керівників шкільних методичних об’єднань
№
п/п
|
Назва ШМО
|
Керівники ШМО
|
1.
|
Суспільно – гуманітарних дисциплін
|
Давидич Наталія Миколаївна
|
2
|
Математики та інформатики
|
Товкач Олександра Іванівна
|
3
|
Природничих дисциплін
|
Шопінська Людмила Миколаївна
|
4
|
Початкових класів
|
Юхно Ірина Олексіївна
|
5
|
Фізичної культури, трудового навчання та музичного мистецтва
|
Сургай Віталій Володимирович
|
6
|
Класних керівників
|
Базюра Валентина Василівна
|
|