Вівторок, 23.07.2024, 22:03
Вітаю Вас Школяр | RSS

Мурафський ліцей Краснокутської селищної ради Богодухівського району

Меню сайту
Кошик
Форма входу
Календар
«  Липень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Проектна діяльність

Проект « Нам без книг ніяк не можна»

 

 

          Паспорт проекту

Назва: Людина  без книги, як криниця без води

Виконавці:   Бібліотекар,  учнів 5-6класів

                                                                         

Анотація

Проект направлений  на пошукову роботу учнів,  формування в них пізнавального інтересу до книги,  її історії;

розвиток  творчих здібностей, виховання розумової, відповідальноЇ, організованої особистості.

Проект носить інформаційно - творчий  характер

Жанр: творчі роботи учнів

Склад портфоліо:

Завдання для учнів

Розробка свята

Опорний матеріал

Творчі роботи дітей

Опис проекту:

Актуальність

Сьогоднішні діти тягнуться до  комп’ютерних технологій. Це наслідок  сьогодення. Проте не слід забувати, що ігнорування здобутків минулого щодо книжкової культури та її історичних коренів є небезпечним. Вчителю важливо сприяти  усвідомленню дітьми книги як культурного і духовного явиша, а шлях її створення відображає розвиток науки і техніки.

Мета: ознайомити учнів із тим, як книжка прийшла до людей; розкрити значення книги в житті людини; викликати інтерес до читання; розвивати творчі  здібності, артистизм, зв’язне мовлення; активно залучати до творчого процесу  батьків; виховувати любов до книжки, дбайливе ставлення до неї.

Завдання:стимулювати  пізнавальну  активність і самостійність;спонукати учнів до пошукової роботи; заохочувати до спілкування, роздумів, до постійного зацікавленого читання;

мотивувати необхідність спілкування з книгою;

 вчити  цінувати книгу, відчувати в ній щоденну потребу

 

ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ

ПРОЕКТ

«Сучасний читач і бібліотека»

 

                                  

Керівник проекту:  бібліотекар

Учасники проекту: учні 7-8 класу.

Тип проекту: інформаційно-пізнавальний проект.

Мета й завдання проекту:

Ø         сформувати у школярів загальне уявлення про бібліотеку, багатство та розмаїття її книжкового світу;

Ø         допомогти учням зрозуміти значення книги в житті людини;

Ø         зацікавити учнів читанням, як захоплюючим процесом  поповнення знань;

Ø         розвивати навички самостійної роботи з книгою;

Ø         довести необхідність культури розумової праці, культури читання.

Ключове питання:  Чи вміємо ми читати?

Тематичні питання:

1. Читання - це творчість?
2. Чи потрібно читати все і про все?
3. Чи необхідне попереднє ознайомлення з книгою перед початком читання?
4. Чи ефективне читання без мислення і уяви?
5. Книга і комп'ютер: союз чи конкуренція?
6. Начитана людина - це культурна людина?

Змістові питання:                                                                                                    

1. Що потрібно знати про бібліотеку?
2. Як людина стає читачем?
3. Процес читання: що це таке?
4. Культурний читач: який він?

Актуальність:

Час  формує нове покоління читачів. Потік інформації дуже великий і стрімкий. Розвиток новітніх технологій потребує набагато кращого вміння читати, ніж раніше. Необхідно навчити школярів здобувати й обробляти інформацію, оцінювати її.  А це, у свою чергу, потребує збільшення темпу читання, швидкості розуміння і прийняття рішення. Тож читання стає основою освіти й самоосвіти, безперервною навичкою навчання людини протягом усього життя. Процес читання – творчий процес, в якому читач – не пасивний споглядач, він по-своєму інтерпретує написаний текст згідно зі своїм світосприйманням, знаннями, переживаннями. Читацька культура є складовою загальної культури особистості. Адже сформовані читацькі вміння – запорука читацької компетентності. Основним завданням шкільної бібліотеки є виховання культури читання, а отже, і підвищення рівня читацької компетентності. Проблема читання залишається актуальною і саме тому учням 7-8 класів було запропоновано прийняти участь в розробці  інформаційно-пізнавального проекту «Сучасний читач і бібліотека».

Термін дії проекту:  жовтень – листопад. 

 План реалізації проекту:

1.     Скласти перелік питань для розкриття теми проекту.

2.     Організація груп і розподіл завдань між групами.

3.     Визначення джерел інформації, її збирання.

4.     Аналіз і систематизація одержаної інформації.

5.     Оформлення результатів у друкованому вигляді.

6.     Проведення презентацій робіт творчих груп.

7.     Загальне обговорення результатів проекту.

 

 

Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 55
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Категорії розділу
Методична копілка [1]
Методична копілка