Четвер, 13.06.2024, 06:16
Вітаю Вас Школяр | RSS

Мурафський ліцей Краснокутської селищної ради Богодухівського району

Меню сайту
Кошик
Форма входу
Календар
«  Червень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Методична робота

 


Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів

у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році

PISA 2022 - поради вчителям математики

Інструктивно-методичні рекомендації 
щодо організації освітнього процесу у 2018/2019 н.р.:
нормативно-правова база

Лист Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 № 1/9-415 “Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”.

Наказ про методичну роботу http://murafazosh.at.ua/load/nakazi/nakaz/2-1-0-66
PISA-2018
 

Міжнародні порівняльні дослідження стали невід’ємною частиною системи оцінювання якості освіти у багатьох країнах світу. Вони дозволяють об’єктивно оцінити стан освіти в державі, сформулювати пріоритетні напрямки і визначити фактори вдосконалення галузі.

Дослідження PISA (Programme for International Student Assessment, офіційний веб-сайт програми www.oecd.org/pisa) проводиться кожні три роки. У ньому беруть участь 15-річні з більш як 70 країн світу.

У межах Програми підлітки проходять тестування з математики, природничих наук і читання, а також відповідають на запитання під час анкетувань. Варто зазначити, що дослідження не перевіряє знань програмового матеріалу, натомість його завданням є визначити в учнів окремих країн здатність до використання знань і умінь з математики та природничих наук у життєвих ситуаціях, а також, яким рівнем читацької грамотності вони володіють.

Основною метою таких досліджень як PISA не є змагання між державами. Країни-учасниці відрізняються за соціально-економічним становищем, мають свої культурні, національні особливості, специфіку підходів до формування змісту освіти і вибору способів навчальної взаємодії тощо. Порівняльний характер дослідження визначається в першу чергу можливістю проаналізувати результати країни у різних циклах дослідження, визначати тенденції в освітній галузі конкретної країни.

Участь в PISA-2018 дозволить громадянам України, зокрема, спеціалістам у галузі освіти, об’єктивно оцінити стан середньої освіти в країні, усвідомити значущість поступових перетворень у цій сфері, політикам – приймати обґрунтовані рішення про необхідність змін.

Уряд доручив Міністерству освіти і науки України забезпечити участь України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018 та визначив відповідальним за його проведення Український центр оцінювання якості освіти. (Розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2016 р. № 72-р «Деякі питання участі України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018»).

Перші результати тестування українських учнів будуть доступні у 2018 році.

Офіційний сайт програми PISA-2018 в Україні.

Презентація: «Стан підготовки міжнародного порівняльного дослідження якості освіти PISA-2018 в Україні. Програма дій на 2017 рік»

Вакуленко Т. С. 

Презентація: "PISA-2018: Оцінювання математичної   грамотності"

В.П.Горох

Презентація: "PISA 2018: Читання (провідна галузь дослідження) приклади завдань"

С.В. Ломакович

 
КОНЦЕПЦІЯ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» – ІДЕОЛОГІЯ РЕФОРМИ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Концепція «Нової української школи» – ідеологія реформи середньої освіти, що почне діяти в 2018 році. Концепцію презентувала Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час педагогічної конференції «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2015/2016 навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний рік».

З текстом Концепції «Нова українська школа» можна ознайомитись за посиланням

«Наше завдання – кожній дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина незалежно від її здібностей має право на успіх у житті, максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта», – підкреслила Лілія Гриневич. Вона зазначила, що РЕФОРМА ОРІЄНТОВАНА на те, щоб зробити ВИПУСКНИКА конкурентоспроможним у ХХІ столітті – випустити зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, новатора, здатного змінювати навколишній світ і вчитися впродовж життя.

ФОРМУЛА «Нової української школи» складається з 8-ми базових компонентів:

  1. Нового змісту освіти, заснованого на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві.
  2. Педагогіки, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
  3. Умотивованого учителя, який має свободу творчості й розвивається професійно.
  4. Орієнтації на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
  5. Наскрізного процесу виховання, який формує цінності.
  6. Нової структури школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.
  7. Децентралізації та ефективного управління, що надасть школі реальну автономію.
  8. Справедливого розподілу публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.

ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС буде невід’ємною складовою усього освітнього процесу і орієнтуватиметься на загальнолюдські цінності. Виховання не буде винесено в окремі «заняття з моралі». Формування характеру можливе лише через наскрізний досвід. Усе життя Нової школи буде організовано за МОДЕЛЛЮ поваги до прав людини та демократії.

«Обговорення Концепції»

Представлений варіант Концепції не є остаточним, кожен може приєднатися до обговорення та надіслати свою думку щодо Концепції за адресою novashkola@mon.gov.ua. У темі листа вказуйте «Обговорення Концепції», в листі вказуйте назву розділу, абзац і номер сторінки, яких стосуються ваші думки.

Лист календарне планування 1-4 кл./rajoni.docx

Навчальні програми 1 - 4 класи http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html

Навчальні програми 5 - 11 класи http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html

Методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у ЗНЗ /metodichn-rekomendac_ji_znz-1-1.doc

 

Сайт РЕПОЗИТАРІЮ  підручники 8 кл http://ua.lokando.com/portal/statpage.php?id=common&page=textbook_browsing   

 

Тема методичної роботи МЗШ І-ІІІ ступенів

«Формування професійної компетентності педагогічних працівників школи в умовах впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та середньої школи."

завдання методичної роботи

 

Ø                           поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки учнів з окремих предметів навчального плану шляхом організації  роботи факультативів, гуртків, спецкурсів;

Ø                           підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;

Ø                           створення наукового товариства учнів, залучення обдарованих дітей до науково-дослідницької діяльності;

Ø                           підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школипрофесійної адаптації молодого учителя, ШМО учителів-предметників, творчих груп, проведення методичних тижнів, декад;

Ø                           підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особист узацікавленість учнів, батьків, педагогів;

Ø                           удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залученняйого до вирішення питань організації навчально-виховногопроцесу, життєдіяльност інавчального закладу;

Ø                           забезпечення роботи практичних семінарів з актуальних питань навчання і виховання школярів;

Ø                           продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;

Ø                           підвищення іміджу навчального закладу;

Ø                           підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів;

Ø                           поширення передового педагогічного досвіду працівників

Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 55
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Категорії розділу
Методична копілка [1]
Методична копілка