П`ятниця, 06.12.2024, 17:27
Вітаю Вас Школяр | RSS

Мурафський ліцей Краснокутської селищної ради Богодухівського району

Меню сайту
Кошик
Форма входу
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Рекомендації щодо адаптації п‘ятикласників до навчання у середній школі

Виступ на педраді  на тему: «Рекомендації щодо адаптації п‘ятикласників до навчання у середній школі»

 

З метою оптимальної адаптації учнів до середньої школи  та в роботі з саморозвитку  дитини учителям - предметникам слід більше уваги приділяти особистісному спілкуванню з учнями ( без врахування їх успіхів в навчальній діяльності з даного предмета: якомога  частіше  говорити з учнями, важливо, щоб бесіди не стосувались певного вчинку дитини, а були пов’язані з її інтересами, життям, здоров’ям, друзями).

Обов’язково включати в навчання елементи гри!!!

В контактах з дітьми бути чесними, відвертими.

В роботі з класом  значну увагу приділяти становленню класного активу; формуванню позитивних моральних цінностей авторитетних членів групи.

В організації навчально-виховної  діяльності враховувати вади здоров’я: знижений зір, сколіоз.

Слід звернути увагу на:

?    таких учнів у яких  виражена тенденція до збудливості, коли усім керують емоції. Тому і підхід особливий: уникати гострих кутів, щоб не ускладнювати  відносин і гальмувати збудливість. Потрібно розмовляти з ними спокійним тоном, не підвищувати голосу і ніколи не вирішувати проблему, коли учень збуджений.

  • на дітей, у яких переважають гальмівні процеси. Бажано не вимагати від них термінового виконання роботи - адже їх активність зростає поступово, не вимагати швидкої зміни невдалих формулювань під час усних відповідей – їм потрібен час для обдумування і виправлення помилки.
  • на дітей, у яких підвищений егоцентризм ( тобто Я – в центрі) - не варто хвалити таких учнів без потреби. Позитивну оцінку зі сторони дорослих вони повинні отримати лише тоді,  якщо дійсно її заслуговують.
  • учнів, у яких висока емотивність (чутливість, вразливість); їх легко скривдити, довести до плачу. Вони довго переживають образу. Тому в поводженні з ними не скупіться на ласку, усмішки.

 

Період навчання у середній школі сензетивний для формування мотивів навчання: “Для життя вчимося, а не для школи”, “Яким я стану - залежить тільки від мене!”,  “Я дорослішаю - і це накладає на мене велику відповідальність за те, що відбувається навколо мене”. Формувати ці мотиви, значущі цінності можливо тільки за умови власного позитивного прикладу.

 

Пам’ятайте: ”Якщо дитину підтримують, вона вчиться впевненості в собі”.

 Саме зараз п’ятикласникам потрібна пильна увага. Увага - це так просто, і так необхідно:

  • Контакт очей – дивіться на дитину з любов’ю і впевненістю
  • Ласкавий дотик – частіше доторкайтесь до дитини, просто кладіть руку на руку  чи плече, потискуйте руки
  • Пильна увага – умійте слухати дитину, а не тільки чути!

 

 

Практичний психолог                                                               Вюнник О.А.

Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 55
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Категорії розділу
Методична копілка [1]
Методична копілка